OKASROOSIKESTEST
OKASROOSIKESE KUNINGRIIK ON PAIK, KUS:
- õppimine, avastamine ja oskuste omandamine toimub ideede kogumi ehk projektina, mis on inspireeritud väikeste õukondlaste huvist, lähimast ümbrusest ja igapäevaelust; (projektõpe)
- kogu Okasroosikese õukond - lapsed, õpetajad ja vanemad- loovad üheskoos loomingulisust, mängulisust, koostööd ja sotsialiseerumist toetava mängumaa; (koostöö)
- väikestel printsidel ja printsessidel on võimalus olla oma õppimise kavandajad, uute teadmiste avastajad ja loojad; (planeerimine)
- elatakse lapsesõbralikku lossielu, kus pisikesele lossielanikule antakse aega mõista ja mõtelda, küsida ja vastuseid otsida, omaenda teooriaid luua ja katsetada, seoseid ja lahendusi leida omaenda loomupärasel viisil, mis aitab tal jääda ja kasvada iseendaks; (meie lasteaia missioonist ja kulgemisest inspireeritult)
- kõik kuningakoja ja nõukodade liikmed, alates lossiülemast kuni kojanarrini, kujundavad pidevas muutumises oleva, vaheldusrikka ja väljakutseid esitava, uudishimu tekitava ning lapse õppimisest rääkiva ja seda väärustava õpiruumi . (õpikeskkond ja õpetaja roll)
Lossikambrid on jaotatud erinevateks tegevuspaikadeks, kus vahendid ja paigutus on pidevas muutumises vastavalt printside ja printsesside huvidele.
Hetkel andmed puuduvad.